✿ Our Little Princess ✿

غربالگری و آنومالی

1393/12/26 12:40
393 بازدید
اشتراک گذاری

با اینکه میدونم سالمی و یه هدیه زیبا از طرف خداوندی ولی استرس و نگرانی همیشه باهام بـود .

نمیدونستم نی نی نازم دختــره یا پســر .. کلی مطلب در مورد آزمایش غربالگری و آنومالی خونده بودم ولی بازم دلم میخواست هر چه زودتر این آزمایش رو بدم .

93/12/23 سومین ویزیت رو رفتم پیش خانوم دکتر ، فشارم همچنان پایین بـود و یه کیلو وزنم کم شده بود  

برای 26 اسفند روز سه شنبه آزمایش غربالگری رو نوشتن به همراه سونو آنومالی .

قرص Calsicare هم به لیست قرص هام اضـافه شـد و قطره زنجبیل برای کاهش تهوع مـن .

همین قطره فرشته نجات من به محدت محدود بـود ، وقتی با چایی میخوردم برای چند ساعت حالم بهتـر بــود . ولی فقط یکمـاه تاثیر داشتـ .

برای سونوی آنومالی بابایی کار داشت و نتونست بیاد ، بابابزرگ مهربونت صبح زود اومد دنبالم . ساعت 8:30 وقت سونو داشتم تا 9:30 طول کشید و دوبـاره خانوم دکتر که با لحن مهربونش گفت خدا رو شکــر مشکلی نیست .

بعدشم رفتیم آزمایشگاه نوین و یه ربع طول کشید و برگشتیم خونه و چون خوشحال بودم تونستم صبحونه بخورم زیبا

جواب آزمایش هم موند برای بعد از عیــد

اینم از دومین عکس دختر گوگولیه من که کلی رشد کرده محبت

 

خلاصه نظریه سونو :

ضربانات قلبی واضح و منظم و FHR=166/min

جفت خلفی  .. رشد جنین حدود 11 هفته و 5 روز

NT=0/89mm و طبیعی   استخوان های نازال رویت شدند .

بند ناف نمای سونوگرافیک نرمال دارد

طول کانال سرویکال 36 میلیمتر و طبیعی

شکـــــر خدای مهربونم ، هزاران بــار شکـــر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)