✿ Our Little Princess ✿

فقط 3 هفته دیگه...

1394/6/8 12:05
600 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه ..

هم فکر میکنم روزا سریع میگذره هم کند !

جمعه شب توی گروه لاینمون بچه ها از سفتی شکم و خطراتش صحبت میکردن ، منم حساس شذم و احساس کردم شکمم خیلی سفت میشه.. صبح زود زنگ زدم مطب دکتر و گفتم شکمم سفت میشه ولی درد ندارم ، گفتن بیا ویزیت کنیم ..

حاضر شدم و با استرس رفتم. برای خانوم منشی هم یه روسری خوشگل کادو بردم بابت جلسه قبل که کلی هوامو داشت .. توی مطب خانومایی بودن که تازه اول بارداریشون بود و به من میگفتن خوشبحالت .. یاد روزای اول خودم افتادم که چقدر به اونایی که ماه آخر بودن میگفتم خوشبحالت

ویزیت شدم و صدای تالاپ تولوپ قلــــب کوچولوتو شنیدم ، خانوم دکتر هم گفتن چون درد نداری سفت شدن طبیعیه ، تازه اگه درد هم داشته باشی دردای کاذب گفته میشه ..

برام تاریخ 29 شهریور رو هم گفت که آماده باشم ، ولی گفت بعد از آخرین سونو گرافیت دقیق تر میگم ..و برام سونوگرافی آخرم رو نوشت.. انشالله این هفته میرم سونو و هفته بعد دوباره ویزیت میشم.

خیلی کم مونده بگیرم بغلت ناز گلم..60039_tender.gif

 

فقـــــط 3 هفتـــــه تا خدای مهـــربون تو رو به آغوشم بسپاره

 

پسندها (1)

نظرات (4)

محجوب بانو
8 شهریور 94 12:32
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای خوش بحالت من هم میخوااااااااااام
نگین بانو
8 شهریور 94 14:45
وای دیگه خیلی کم موند فرزان جونم ایشالله صحیح و سالم بیاد تو بغلت
مامان لیلا
8 شهریور 94 22:51
وااای خیلی کم مونده دیگه ، ایشالا این روزا هم به خوبی سپری شه و دختر گلتو بغلت بگیری
زندگی با طعم خوشبختی
9 شهریور 94 11:36
ای جان عزیزم ان شاءالله که بسلامتی بدنیا بیاد