✿ Our Little Princess ✿

جلسه دوم ویزیت دکتر

1393/11/29 12:18
165 بازدید
اشتراک گذاری

93/11/29 روز چهارشنبه برای جلسه دوم رفتم پیش دکترم ، جواب سونو رو دید و کنترل وزن و فشار خون هم انجام داد ..

وزن اولیه بارداریم 51 بود ، که 53 کیلو شدم خندونک

فشار خونم پایین بود 100/60 ، کارت بارداریمو هم گرفتم و خانوم دکتر یه سری دارو برای سلامتی هر دوتامون تجویز کـردن و ویزیت بعدی برای یه مــاه بعد بود .

داروهام :

Pregnancre روزی یک عدد / فولیک اسید 1 میلی روزی 1 عدد / امگا 3 روزی 1 عـدد

اسفند مـاه هم رسید و بدو بدو های دم عیدی .. ویار و تهوع من هم شروع شـد ، دلم نمیخواست هیچ بویی بهم بخوره . هر بویی میشنیدم حالم بد میشد . نمیتونستم 3 قاشق غذا رو یه جا بخورم .هورمون های بارداری حسابی داشتن توی بدنم غوغــا میکردن ، ولی میدونستم همه اینا گذرا هست و حس شیرین وجود تـــو بهم آرامش میداد .

ولی تهوع شدید باعث شد زنگ بزنم به مطب خانوم دکتر ، اولش گفتن قرص متوکلوپرامید بخورم ، بعدش که دیدم هیچ تاثیری نداره دوباره زنگ زدم و گفتن دمیترون بخورم ..روزی 2 تا 3 عدد

روزایی بود که همش دلم میخواست روی تختم دراز بکشم . حتی تحمل نداشتم کسی باهام حرف بزنه ...

بعضی روزا میرفتم خونه پیشه مامان و بـابا و به اصرار اونا یه لقمه غذا میخوردم غمگین دلداری هاشون بهم امید میداد که این روزا میگذره

خدا رو هزارررررر مرتبه شکر بخاطر وجود یه همسـر مهربون و مامان و بابای مهربون

دختر گلم ، بابایی و مامان بزرگ و بابا بزرگ خیلی خیلی زحمت هردوتامون رو کشیدن   ما هم باید همیشه قدرشونو بدونیم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ĸoѕαr
28 اردیبهشت 94 12:20
سلام خاله فرزانه وبتون خیلی توپه!!!!!خیلی خوشم امد که انگلیسی نوشتید عنوان وبتون رو وهمچنین چیز های دیگه تون رو .....موفق باشید...
مامان فرزانــه
پاسخ
خیلی ممنون کوثر جون. نظر لطفتونه