✿ Our Little Princess ✿

فقط 7 هفته دیگه ..

1394/5/11 11:40
467 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای خوبم که میان یواشکی میخونن و میرن

سلام دخملی ناز و شیطونکم

این مدتی که نبودم همش سرم گرم بود ولی هرچه قدر هم سرگرم باشم بازم لحظه شماری میکنم تا زودی بغلت کنم و بو بکشمت

31 تیر رفتم پیش خانوم دکتر برای چکاپ ، همچنان در حالت بریج هستی دخترم.. خانوم دکتر دستم رو برد و گذاشت روی سرت.. ذلم ضعف رفت برات  

61 کیلو شدم ، فشارم هم نرمال بود . قند خونم خوب بود و فقط یه خورده کم خونی داشتم و عفونت ادراری

برای کم خونیم خانوم دکتر گفتن روزی دوتا قرص آهن بخورم و یه قرص 5 روزه هم دادن برای عفونت جزیی که داشتم .

و قرار شد یکماه دیگه دوباره ویزیت شم ..

4 مرداد ماه هم چکاپ تیروئیدم بود که خدا رو شکر مثل همیشه توی رنج نرمال بود و آقای دکتر گفتن فقط تا وقت زایمانت قرص بخور و بعدش دیگه نیاز نیست .. ولی آقای دکتر که وزنم کردن 63 کیلو شده بودم

این روزا خیلی سنگین شدم . صبح ها که پا میشم بدنم ورم داره و به سختی را میرم تا بدنم به حالت عادی برگرده ..بعضی از روزا خیلی شیطونی میکنی و خودتو جمع میکنی و آروم آروم نازت میکنم .. ولی بعضی روزا ناز میکنی و منم حسابی کلافه میشم وقتی حرکاتت کمتره. عادت کردم همیشه شیطونی کنی

وقتی سکسکه میکنی و باهات حرف میزنم ، وقتی صبح با یه تکون کوچیکم که شده جوابمو میدی

همه اینا منو عاشق ترم میکنه

گرمای هوا هم باعث شده فقط توی خونه باشم و زیر کولرو جایی نمیتونم برم .

دیگه هرچی از سیسمونی خوشگلت مونده رو هم میخریم و اتاقت رو انشالله به زودی میچینم .

بابایـــــی مهربونت خیلی هوامونو داره

دیگه چیزی نمونده ناز من ..

فقـــــط 7 هفتـــــه تا خدای مهـــربون تو رو به آغوشم بسپاره

 

پسندها (2)

نظرات (6)

هانا
11 مرداد 94 12:21
عزیزم ایشالا به سلامت به دنیا بیاریش ***
نسرین
11 مرداد 94 12:22
ای جوووووونم.....الهی هفت هفته هم به سلامتی بگذره و.نینی بیاد تو بغلت...فداش بشه خاله....سالگردتونم مبارک عزیزدلم.....چقد زود گذشت.لنگار همین دیروز بود پست های ماه عسلتونو میخوندیم.ایشالله خوشبخت باشین
پسته خانوم
12 مرداد 94 12:44
عزیییییییییزم،ایشالا این چند وقت هم زودتر میگذره و دخملتو بغل میگیری
مامان لیلا
12 مرداد 94 21:41
ای جونم هفت هفته مونده ایشالا که این روزا هم به خوبی سپری بشه و زودی دختر نارتو بغل بگیری
نگین بانو
16 مرداد 94 10:38
ایشالله به سلامت به دنیا بیاریش خانومی ،،،
مامان یکتا
20 مرداد 94 2:00
عزیزم .. محیای منم وقتی تو دلم بود روزی 2-3بار سکسکه میکرد .. الانم که دنیا اومده هم همینطوره .. هر روز روزی 2تا3بار. من اوایل بارداریم 48 و روز زایمانم 64 بوذم. روز بعد زایمانم شدم 57 و الان فک کنم 53. ان شاء الله زایمان خوبی داشته باشی. چون مثل خودم لاغر بودی بهت پیشنهاد میدم طبیعی زایمان کنی. لاغرا راحت زایمان میکنن. سیسمونی سلنا جون مبااااارک باشه. منتظر دیدنش هستممممم.