✿ Our Little Princess ✿

5 امین سالگرد ازدواج مـا

1394/4/28 18:43
520 بازدید
اشتراک گذاری

مــــرد رویاهام :

ﺑﮕـــﺬﺍﺭ ﻫــــﺮﭼﻪ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫـــﺪ ﺑﺸﻮﺩ

ﻫﺮ ﺍﺗﻔﺎﻗــــی ﻛﻪ ﻣﻴﺨــــﻮﺍﻫﺪ ، ﺑﻴﻔـــﺘﺪ

ﺍﺻﻼ ﺩﻧﻴـــﺎ ﺑﻬﻢ ﺑﺮﻳــــﺰﺩ!

ﺗﺎ ﻭﻗﺘــــی ﻛﻪ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﮔﺮﻣــــﺖ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﺳـــﺖ ﺩﺍﺭﻡ

ﻭ ﻫـــﺮﻡ ﻧﻔـــﺲ ﻫـــﺎﻳﺖ ﺑﻪ ﮔﻮﻧــــﻪ ﺍﻡ ﻣﻴﺨــــﻮﺭﺩ

ﺧﻮﺷﺒﺨــــﺖ ﺗﺮﻳـــﻦ زﻥ ﺭﻭی ﺯﻣﻴﻨـــــﻢ

 

امروز انتظار هیچی از عشقم رو نداشتم.. این مدت خیلی اذیتش کردم ، هرچی خواستم رو برام فراهم کرده

خیلی کمک عاطفی بزرگی برام بود ..

حالم خیلی خوش نبود و روی تختم دراز کشیده بودم ، عشقم اومد پیشم و دیدم مشکوک میزنه ، و متوجه شدم یه چیزی توی دستش قایم کرده.. ازش گرفتم و یه مدال خوشگل قلب بود که خیلی دوستش داشتم و یه مدتی بود هر طلا فروشی رو میرفتیم نداشت ، ولی عشقم  برام پیداش کرد ..

دستای مهربونتو میبوسم عشق یکی یدونم .. انشالله سالیان سال سایت بالا سرمون باشه 07700000 

5 سال از تاریخ 89/4/28 خیلی زود گذشت ، و خیلی خوش گذشت ..

به یاد اون روزا فیلم تالارمون رو گذاشتم و ته دلم گفتم اگه صد بارم میخواستم کسی رو انتخاب کنم اون خودِ  تـــو بودی  

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان لیلا
12 مرداد 94 21:42
مبارک باشه آبجی ، ایشالا سال بعدی دخترتون هم کنارتونه