✿ Our Little Princess ✿

فقط 5 هفته دیگه ...

1394/5/26 12:23
589 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز و مهربونم

روز شماری های مامانت تمومی نداره ، انشالله پنج شنبه اگه قسمت شه جشن سیسمونی خودمونی میگیریم .. یه پیرهن برای خودم خریدم که بپوشم ، یه پیرهن خوشگل دیگه هم آنلاین خریدم که هنوز به دستم نرسیده .. میخوام باهاش عکس حاملگی بگیرم .شکلک های شباهنگShabahang

خاله اعظم دعوتمون کرده بود جشن تولد یکسالگی دختر خوشگلش آنیل جون، ولی بهش گفته بودم شاید نتونم بیام ، یعنی دو دل بودم ولی چون نمیتونم خیلی به حالت نشسته باشم ناراحت بودم که نمیتونم برم . ولی خب همون لحظه آخر با خبر شدم مامان حسین داره میاد .

مادرشوهر و خواهرشوهرو دخترش النا اومده بودن تا ساعت 7 عصر با ما بودن بعدش رفتیم یه دور گشتیم و رفتن ..

باید تا چهارشنبه رو دری نمدی که برات درست میکنم با ریسه اسمت رو تکمیل کنم ، تدارکات جشن رو تموم کنم و چهارشنبه هم که وقت دکتر دارم ..

انشالله همه کارا به خوبی و خوشی پیش بره

پست بعدی به احتمال زیاد پر از عکس باشه

فقـــــط 5 هفتـــــه تا خدای مهـــربون تو رو به آغوشم بسپاره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسرین
26 مرداد 94 12:59
جوووووونم...ایشالله به سلامتی عزیزم......جشن خوب پیش بره.....نینی گلمونم سالم وسرحال به دنیا بیاد
پسته خانوم
1 شهریور 94 11:18
عزیییییییییییزم
هليا
5 شهریور 94 12:49
¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤--------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤--------------------------¤¤¤ ____¤¤¤¤¤--------------سلامی به لطافت عشق--------------------¤¤¤ ___ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است---------- ¤¤¤ __¤¤¤-------------------------------------------------------------------¤¤¤ __¤¤¤--به نام دوست که زندگی و زیبایی لایق اوست----------------- ¤¤¤ __¤¤¤------بی شک مرگ پایان کبوتر نیست-------------------------- ¤¤¤ __¤¤¤----------در اوج نیاز و بی نیازی هیچگاه خدا رو از یاد مبر--------¤¤¤ __¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافیست صدایش بزنی----¤¤¤ ___¤¤¤-------------اوست که به هر چیزی حس بودن می بخشد----¤¤¤ ____¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤ ______¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فریاد است--------¤¤¤ ________¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤ __________¤¤¤------به کلبه تنهای هام سر بزن--------¤¤¤ ___________¤¤¤¤--------لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤ _______________¤¤¤---------زندگی به کام------¤¤¤ __________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤ _____________________¤¤عشق به خدا¤¤ ________________________¤¤¤¤¤¤¤ _________________________¤¤¤¤ __منتظر قدوم همیشه سبزتم__ ¤¤ ________مهرت پایدار________¤ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) .;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) «`'•.¸.¤ ســـــــلام ، من آپ کردما منتظر حضورت هستم ¤.¸.•'´» .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸) `'•.¸`'•.¸) ¸.•´ ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ ___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥