✿ Our Little Princess ✿

آزمایش تحمل گلوکز

1394/4/18 12:34
784 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دختر نازممم و سلام دوستای مهربونم

همونطور که قبلا هم گفته بودم ، برای 16 تیر آزمایش تحمل گلوکز و سونو گرافی آنومالی داشتم .

ولی نمیدونم چرا شب قبلش حالم بد بود و حتی نتونستم شام خوشمزه ای که عشقم  رفت و از رستوران گازماخ برامون خرید بخورم ، قرار بود با بابام بریم آزمایش ، ولی بهش زنگ زدم و کنسل کردم ..

نصفه شبی طبق عادت بیدار شدم آب بخورم یادم اومد چهارشنبه شهادت امام علی (ع) هست و تعطیله ، همین بهونه شد تا صبح ساعت 7:30 بیدار شدم و آماده شدم

با حسین جون  رفتیم و آزمایشگاه هنوز باز نکرده بود ، یکم معطل شدیم و اولش ازم خون گرفت ، بعدش کشت ادرار و یه لیوان شربت داد و گفت تا تهش رو باید بخوری ، شیرین بود ولی بد مزه هم نبود .. خوشحال شدم که خیلی هم سخت نبوده که همه میگفتن سخته

بعدش خانومه گفت باید یه ساعت بعد دوباره خونگیری کنه . برگشتیم خونه و حالم بد میشد . به زور خودمو نگه داشتم تا یه ساعت پر شه

بعدش با داداشم رفتم و دوباره خونه دادم . داداش دید چه حالیم از ترسش حرفم نمیزد که حالم بدتر نشه

تا رسیدم خونه و ...

با اینکه گشنم بود ولی خوابیدم تا حالم خوب شه .. نهارم هم نتونستم درست حسابی بخورم تا ساعت 4 عصر که رفتم سونو. تنهایی رفتم که معطلی زیاد داره ، ولی 4:15 صدام کردن و با دیدن پرنسسم حال بدم فراموش شد

عزیزه دلم ، با اون صورت گرد و تپلت ...دلم ضعف میکرد برات مخصوصا وقتی خمیازه کشیدی و بعد از اون همه شیطنت خوابت میومد. دلم میخواست همونجا بغلت کنم نفس مامان

ولی باید 2 ماه دیگه صبر کنیم تا شما خوب رشد کنی و بزرگ شی و بیایی بغل مامان و بابات

خانوم دکتر گفتن شکر خدا سالمی و قلب و کلیه هات و ستون فقرات و بیشتر اعضای بدنت رو نشونم داد..پاهای ناز کوچولوتو دراز کرده بودی و در حال استراحت بودی

وزنت هم 1073 گرم بود که ماشالله خوب بود

امروز عصری هم زنگ میزنم آزمایشگاه ، اگه عفونت ادراری نداشته باشم جوابش رو امروز میدن . انشالله که مشکلی پیش نیاد و روزای باقی مونده رو به راحتی با هم سپری کنیم .

روزای گرمی رو داریم سپری میکنیم و تقریبا میشه گفت این گرمای هوای تبریز بی سابقه هست schwitz.gif. ولی شیرینی حس وجودت توی وجودم همه چی رو برام آسون میکنه . خدای مهربونم شکر بابت همه چی

 

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان نیکو
18 تیر 94 17:05
مرسی دوستم بابت رمز راستی من لینکت کردم
اسما
21 تیر 94 0:17
عزیزم انشالله به سلامتی دختر گلتو بگیری بغلت .دیگه چیزی نمونده بیشتر مواظب خودت باش....
محجوب بانو
23 تیر 94 3:37
سلام عزیزم ميشه به ما هم رمزتون رو بدید
roya
26 تیر 94 22:53
امیدوارم بتونین دخترتونو به زودی بغل کنین...به منم سربزنین خوشحااال میشم