✿ Our Little Princess ✿

اولین خرید

1394/2/8 13:49
177 بازدید
اشتراک گذاری

  
چهارشنبـﮧ 94.2.2 خونه مامان بودم و قرار بــود برای عروسمون بـﮧ مناسبتــ لیله الرغائب انگشتــر و لباس و حــلوا ببــریم

بابا و مامان و من رفتیـم و خرید ها رو کــردیـم ، از جـلوی یـﮧ سیسمونی فروشــی رد میـشدیم کـﮧ کــلی ذوق کــردیم و من یـﮧ ســرهمـی خوشگل دیدم و مامان اصرار کــرد کـﮧ بخــریمـش

اینجوری شـد کـﮧ اولین خــرید سیسمـونیت انجـام شد

قیمت ( 60.000T  )

 

  شنــبـﮧ 94.2.5 بیــرون بــودم ، یـﮧ مـــاگـ برای فهیمـﮧ ( جاریم ) و یـﮧ مـاگــ برای دوستمـ آیدا کـﮧ دوشنبـﮧ مهمونش بــودم خریدم .. چـون خودم خیلی بـﮧ ماگــ علاقه دارم فکــر میکنم خیلی کادوی قشنگیـﮧ  ، فقطـ نمیدونم چـرااااااااا عکــس نگرفتم از هیچ کدوم   

یـﮧ ســری وســایل آرایشــی همـ خریدمـ و یه خدمتی به خودم کردم

قند عســلم همــ 17 هفته شـــدی دوستتـــ دارم یکــی یدونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)