✿ Our Little Princess ✿

ذوق زدگی

1394/2/14 10:37
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم 

از اینکه میتونم برم سر اجاق و یه لقمه غذا درست کنم خیلی خوشحالم


من نمیدونستم انتخاب اسم اینقدر سخته !! هر اسمی انتخاب میکنم یا خودم اینقدر بهش فکر میکنم تا ازش یه چیز دیگه در بیارم یا دور و بری هام یه ایرادی براش در میارن

ملاک انتخاب اسممون ، یه اسم ســاده و کوتاه و با معنی خوبه که توی ترکی هم به راحتی تلفظ شه ..

فعلا اینـا مد نظرمونه :  رهــا ، باران ، رزا ، هلن ، سلنــا ...

 

البته بهتره بگم مد نظره بابایی .. چون من اسم هایی دیگه هم انتخاب میکنم بابایی موافقتـ نمیکنه   مثلا اسم بنیــتا رو خیلی دوست دارم ولی حسین میگه نه ، گفتنش زور میبره !!!

بعد اینکه ما خیلی ذوق داریم خرید کنیم ، همه میگن زوده هنوز !

 

وضعیت حاملگی : باید بگم که حدود 54 کیلو شـدم .. 3 کیلو اضافه وزن داشتم.. 18 هفته رو پشت سر گذاشتم و الان میتونم چیزایی رو که دلم میخواد بخورم .. حالم از دیدن غذا بهم نمیخوره دیگه .. لباس هام از قسمت شکمم اندازه نمیشن برام. شکمم گرد شده و انگار یه توپ زیر لباسم پنهون کردم .. حرکت های دخترمو حس میکنم.. حرکت های خیلی ضعیف ولی اینقدر حساس شدم که فوری متوجه میشم.. اولش میترسم نیشخندبعد عادت میکنم ..

خـــدا این حس ِ قشنگـ رو نصیب همه کنه  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)