✿ Our Little Princess ✿

ویزیت خرداد ماه

1394/3/30 10:50
480 بازدید
اشتراک گذاری

{ این پست دوبار پاک شد و از اول نوشتم }

 

امروز وقت ویزیت داشتیم با زن عمو فهیمه . ولی چون هوا گرم بود زن عمو نتونست بیاد

تنهایی رفتم و مطب خیلی شلوغ بود ،چون دکتر دیر کرده بود ، کلی هم مورد بدون نوبت عمل شده اومده بودن و باعث شد خیلی دیر کنم.

ساعت 11 تا 2 طول کشید   

ساعت 2 رفتم مطب و خانوم دکتر و دستیارش مثل همیشه با روی خوش ازم استقبال کردن و حالمو پرسیدن . 

فشار خون و وزنم رو کنترل کردن و صدای تالاپ تولوپ قلب کوچولوتو برام گذاشت

فشارم 12 روی 8 بود و وزنم 59 کیلو .

از اول بارداری تا الان 8 کیلو اضافه کردم

برای 16 تیر ماه هم آزمایش قند خون و سونوی آنومالی نوشتن . رفتم از سونوگرافی وقت گرفتم ولی آزمایشگاه رو هنوز نرفتم.

بعد از ظهر تا ساعت 6 خوابیدم و بابایی اومد گفت بریم دور بزنیم تا وقت اذان. تصمیم گرفتیم بریم مغازه اسباب بازی فروشی و برا دخترمون خرید کنیم

از بین سریال های امسال فقط دردسرهای عظیم رو میبینم. ماه عسل امسال هم تا حالا چنگی به دل نزده ..

بریم عکسای اسباب بازی های خوشگلت رو ببینیم ...

پسندها (3)

نظرات (2)

محجوب بانو
1 تیر 94 4:20
سلام عزیزم واااااااااااااااااااااااااااااای من هم دقیقا واسه یکی از پست هام 2 بار مثل شما سرم اومد و پاک شد ولی ناراحتی من خیلی خیلی بیشتر بود ،آخه من کلی هم شکلک و...گذاشته بودم...دقیقا درکت میکنم گلم انشالله نی نی هامون همیشه سلامت باشن
LHAM
2 تیر 94 11:23
چرا من نمیتونم اسباب بازی ها رو ببینم مبارک باشه عزیزم
مامان فرزانــه
پاسخ
چرا الهام جون ؟ لود نمیشه ؟