✿ Our Little Princess ✿

اولین حس عجیب

1394/3/4 15:8
479 بازدید
اشتراک گذاری

امروز طبق توصیه خانوم دکتر ، رفتم بهداشت محله تا واکسن کــزاز بزنم シンプル のデコメ絵文字

یه خورده درد داشت واسه منی که ترسو ام*グーミン* のデコメ絵文字  .. بعدشم رفتم پیش مامان جونم اینـــا

مامان اصرار داشت که لحاف تشک دم دستی رو خودش درست کنه که پشم خالص باشه و کل تجهیزات رو هم آمـاده کرده بود

با کمک زندایی و دختر خاله هام ، دو سرویس کامل لحاف تشک آماده کردیم خیلی هم گوگولی شدن

حالا مهم ترین موضوع این پستـ .. این روزا خیلی شیطون شـدی

شبـ موقع لالا یه لحظه به پشتـ خوابیدم و دستم رو شکمم بــود که یهــو دیدم زیر دستم بالا اومد ハートだよ。1つ のデコメ絵文字 اولین بار از زیر پوتم حرکتت رو دیدم و ..

اولش ترسیدم و زود دستم و کشیدم... خیلی حس قشنگ و عجیبی بــود

عاشقتم خدای مهربونم که منو لایق این حس های بی نظیــر کردی

پسندها (1)

نظرات (2)

لیلیوم
6 خرداد 94 15:43
سلام خانومی مرسی بابت آدرس اینجا چه جای خوبییییییه ووووای اآجی کجاسو دیدی ماههای آخر قشنگ شمکت بالا پایین میشه و اینقددددد حرکت میکنه که من ماه آخر حرکت پاهاشو حس میکردم ، قدر این لحظه خارو بدون بعدا مثل من دلت واسه حرکاتش تنگ میشه. مبترکه خریداش باشه خیلی نازو خوشگل بودن به سلامتی ایشاله تنش کنی
مامان فرزانــه
پاسخ
قربونت لیلا جونم.. آره خیلی ذوق دارم حرکت هاش واضح تر شه فیلم بگیرم. با پسر خوشگلت برامون دعا کنین
عَــ♥ــروس بَهـــ✿ــاري
11 خرداد 94 15:33
ای جانممممممممم خیلی ذوق داره